gravatar

GENGBLOGGER – “LEBIH RAMAI BLOGGER, LEBIH RAMAI GENG”

by shuko




Kali ni aku nak join pertandingan cipta tagline gengblogger, yang kat atas tu “LEBIH RAMAI BLOGGER, LEBIH RAMAI GENG”. Sambil-sambil tu aku nak promote la sedikit GengBlogger ni kat korang. Sejak aku join GengBlogger ni, aku dapat lebih ramai kawan. Cun dengan tagline aku yang kat atas ni kan? Hehe.. Kalau dulu, tak sampai 10 orang yang nak melawat blog ni. Tapi sekarang Alhamdulillah la. Kadang-kadang tu ada yang sampai 50 sehari. Tapi, baru sekali je (^_^). Lagipun blog ni masih barukan. Baru 2 minggu aku menceburi dunia blogger ni.

Banyak lagi kekurangan yang aku perlu baiki untuk menjadikan blog aku ni maju ke hadapan. Bagi blogger baru yang lain, GengBlogger lah tempat terbaik untuk mempromosi blog korang. GengBlogger ni unik sedikit berbanding komuniti blogger yang lain. Suasananya lebih mesra blogger. Korang tak rasa terpinggir macam kat komuniti blogger lain. Post-post korang pasti akan ada yang nak baca. Kalau tak percaya, cubalah sendiri nanti k.

Kalau berminat nak cuba, pergi kat link ni : GengBlogger






Haa..harap-harap tagline ku terpilih. Kalau tak terpilih pun. Sekurang-kurangnya, semakin ramai la blogger Malaysia kat dalam tu. Kalau dah ramai tu, dapatlah ramai kawan kan. Hehe..(^.^)

p/s Dah kering idea..Harap tagline ni dapat menambat hati semua org..hehe





Jika anda suka akan entri ini, sila klik Facebook Like Button di bawah :

gravatar

Cool... I lyke it ---> ur tagline =D

gravatar

tQ2..tp kalau prasan kn..entri kt dlm GengBlogger tadi letak “LEBIH RAMAI BLOGGER, LEBIH RAMAI KAWAN”..kat bhgian isi die..tlupe tuka tadi..hee..asalnye nk buat lebih ramai kwn..tapi mcm xcun kn

gravatar

kalau menang, leh la share

erk... nk share apa?

share trafik kot

gravatar

memang bagus nui...... click ur NZ.. bosan2 singgah le sini...

Harga Rokok Naik???

gravatar

pendapat kakjie, entri ini patut ada backlink ke GengBlogger

gravatar

ade backlink??tp bhgian ni la xphm kak kujie..phm je pe mksud backlink..phm cmtu je la..tp xtau cara nk buat backlink ni..

gravatar

interesting tagline tuh :)

gravatar

huhu..
best tagline tuh..
sokong geng blogger!=)

letak la banner geng blogger kt sidebar..
nty tau laa u pown join geng blogger rite..=p

kite kn geng.. hee~

gravatar

hee..ok2..pasni aku cari banner tu..ltak kat sidebar aku ni

gravatar

huhu..
ha,dah nmpak dah banner tuh..
baru laa namenye geng..!=p
hee~

gravatar

hee..makin ramaila geng nnti..tQ zaty..(^_^)

gravatar

yang sedihnya aku tak sempat join geng ini huhuu