gravatar

Backup data telefon bimbit anda menggunakan perisian MOBILedit!

by shuko

MOBILedit!

 

MOBILedit! adalah perisian yang memberikan anda kemampuan untuk mengawal telefon bimbit melalui PC anda. Setelah anda menyambung telefon bimbit ke PC anda samada melalui kabel, infrared ataupun Bluetooth, anda boleh melihat isi kandungan yang terdapat di dalam telefon bimbit secara langsung melalui PC. Selain itu, anda dapat menghantar mesej SMS atau MMS dan membuat panggilan ke nombor telefon lain menggunakan perisian ni. Dengan beberapa klik, anda dapat backup semua data di dalam telefon bimbit anda ke dalam PC ataupun memindahkannya ke dalam telefon bimbit yang lain.

 

Salah satu kelebihan yang terdapat pada perisian ini ialah apabila anda menerima suatu mesej dari seseorang, mesej yang anda terima tersebut akan muncul pada PC anda. So, senang la untuk anda membalas mesej tersebut. Jika mesej di dalam telefon bimbit anda penuh, anda boleh backup semua mesej tersebut di dalam PC. Senang la untuk anda mengosongkan ruang mesej yang ada di dalam inbox kan. Telefon bimbit Blackberry pun support tau. Senang la pasni. Hehe.. Ni untuk kakak ku yang baru beli Blackberry hari tu. Mahal tu.. Kalah aku.. Jealous2..(-_-*)

 

Anda boleh download software ni kat sini k: MOBILedit!

 

p/s Software ni kompleks sedikit. So, beri masa sedikit untuk anda menyesuaikan diri.

Bagi pengguna Sony Ericsson macam aku ni, nanti aku publish k. Tunggu aku rajin sikit. Kalau xnak tunggu, yang atas ni pun boleh pakai.





Jika anda suka akan entri ini, sila klik Facebook Like Button di bawah :

gravatar

ade la sekali dua cucuk SE kak jie kat pc, tapi selalunya jarang sgt
penggunaan telefon yg minimum

gravatar

kak jie pakai SE gak rupenye..hee..sye lebih suke pakai SE dari nokia..senang

gravatar

huh. mmng trbaik la ni. hahha. sng nak taip msg pkai keyboard. wakakaa. bgus2. aku mau guna. yeah. tq2 =P

gravatar

ko pakai hp ape?kalau sony ericsson ade satu g..xkompleks cm yg ni..

gravatar

boso opp iku ?????

gravatar

bila nk bg yg SE nye?